Etichete

, ,

Pasul1:

Respira profund.

Opreste-te din tot ce faci, inchide ochii, inspira lung si profund pe nas, si expira pe gura. Repeta de cateva ori.

 

Pasul2:

Aplica urmatorul truc – pune degetul mare in fata buzelor si sufla aer pe deget. Lasa tot stresul  si energia negativa sa plece.

Suna ciudat, nu? Ei bine, chiar functioneaza. Aerul suflat pe degetul mare stimuleaza nervul vag care, la randul lui, ii spune corpului sa incetineasca ritmul cardiac.

Inspiratie: aici

 

Dacă dorești să parcurgi un demers  al cunoașteri  de sine, te poți programa la câteva sedințe de  cunoaștere și dezvoltare personală, unde poți afla sau comunica ce te doare, sau te face fericit, și să te conectezi la resursele tale interioare, vindecătoare. Sau, poate ai ceva pe suflet și nu știi de unde vine. Sau  vrei să ierți pe cineva, și să te vindeci, dar nu găsești resurse sau nu ai idee cum să procedezi. Sau poți să vorbești despre  părți din tine, care crezi că te țin pe loc și altele.

Te aștept cu drag!

Simona Druncea, psiholog clinician și consilier psihologic de orientare Carl Gustav Jung

contact: simona.druncea@gmail.com

https://www.facebook.com/simona.druncea