Etichete

,

Ai un sabotor intern care te face uneori să te îndoieşti de tine şi de capacităţile tale, datorită experienţelor negative avute cu persoane critice sau narcisiste?

Această meditaţie te poate ajuta să contrabalansezi starea interioară negativă de ruşine şi autocritică, învăţată prin repetiţie şi să obţii, în timp, libertatea interioară, pacea şi o stimă de sine care să te susţină pe calea vieţii cu compasiune şi putere interioară.

Găseşte un loc liniştit şi relaxant, unde nu poţi fi deranjat. Inchide ochii dacă te simţi confortabil să o faci. Înspiră profund şi lent preţ de câteva secunde şi expiră numărând până la patru. Repetă. Pe măsură ce te relaxezi şi respiri lent spune-ţi următoarele:

Sunt suficient de bun

Am unele defecte şi uneori fac greşeli şi este în regulă

Nu simt nevoia să fiu perfect

Mă accept aşa cum sunt

Toate lumea are lupte interioare şi face greşeli. În acest fel recunosc că suntem asemănători

Merit să fiu iubit exact aşa cum sunt

Nu am nevoie ca valoarea mea să fie validată de alţii

Nu este nevoie să îi mulţumesc pe toţi mereu

Ştiu în adâncul inimii mele că sunt suficient de bun

Luptele interioare şi imperfecţiunile nu mă definesc

Voi continua să mă schimb şi să mă dezvolt şi mă voi acepta mereu aşa cum sunt

Îmi ofer dragoste şi compasiune

Sunt iubit total astăzi exact aşa cum sunt

Sunt suficient de bun

Autor: Psiholog Simona Druncea

Dacă dorești să parcurgi un demers  al cunoașteri  de sine, te poți programa la câteva sedințe de  cunoaștere și dezvoltare personal pe Skype sau Whatsapp  unde poți afla sau comunica ce te doare, sau te face fericit, și să te conectezi la resursele tale interioare, vindecătoare. Sau, poate ai ceva pe suflet și nu știi de unde vine. Sau  vrei să ierți pe cineva, și să te vindeci, dar nu găsești resurse sau nu ai idee cum să procedezi. Sau poți să vorbești despre  părți din tine, care crezi că te țin pe loc și altele.

Te aștept cu drag!

Simona Druncea, psiholog clinician și consilier psihologic de orientare Carl Gustav Jung

Pentru întrebări, programări  și consultanță mă găsiți aici:

simona.druncea@gmail.com

https://www.facebook.com/simona.druncea

Dacă vă plac articolele de pe acest blog  şi vă sunt de folos,  puteţi sprijini menţinerea blogului printr-o donaţie. Detalii aici: https://drunceasimona.wordpress.com/category/donatii/